Tuesday, June 16, 2009

忙,忙,还是忙~~~~


最近,一直都很忙
上个星期和今天都有考试
而且,还有4个assignment要做:
1. Housekeeping-
头痛
2. Kitchen Management
3. Marketing-
最头痛的
4. Communication in Hospitality Industry

忙到快要喘不过气来了
有时候,一回到家就已经很累了
真个人简直都
软了
haha~

不过
我却忙得很开心
在做assignment 的时候
就会一直做下去
一直找资料,一直找答案

图书馆的书已经被我借到烂了
我猜,图书馆的人也都应该认识我了
因为几乎每天都会往图书馆那里跑
图书馆的书也被我复印到烂了!哈哈~

又加上,我也应该开始pack我要带的东西了
可是,就是找不出时间来去逛街
因为,assignment太多了
哈哈

不过,我在Inti的学生生活过得
还蛮开心
哈哈
不知道为什么,感觉就是很... 轻松,没有酱大的压力
上课时候还可以
讲话 叽叽喳喳的
要不然的话有时候lunchbreak会往
Parkson

哈哈~

我就是要酱的学生生活
不想给自己太大的压力
不知道,上了大学还会像现在这样,过得轻松呢?
哈哈,但愿如此吧~


我现在很想说:
我会很想念Kuching的!!!!!!!!!! T.T

5 comments on "忙,忙,还是忙~~~~"

evonli on June 21, 2009 at 7:01 AM said...

where will you be going?

Ellin on June 23, 2009 at 3:35 AM said...

Halo halo!!! Im going to switzerland this sept.. Studying hotel management. Haha.. How are you doing in Taylors? Now all the projects finish oledi is it? =D

Amy on July 1, 2009 at 7:22 AM said...

ha??? i tot u were doing hotel management for fun??

r u going to join HJ?

Ellin on July 1, 2009 at 6:47 PM said...

Amy: Haha~ Nope~ I'm doing it for real!! XD This sept will go to swiss le... So sad.. Ya i will be joing HJ but she will be like working and I will be like studying~ =D

Tyan on July 13, 2009 at 7:57 PM said...

good luck girl ^^

 

Potatogirl Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez