Sunday, April 26, 2009

不想要多说,也不想要多想~


我真的不想要多说,也不想要多想
只想把他忘掉
反正这全都是假的
是不真实的
是我自己想太多了
想得太完美了
说真的
我根本不知道爱情是什么
爱情是怎样的
我根本不知道
我连说 "我爱你" 都不曾说过
连交男朋友都不曾交过
我怎么会知道爱情是什么呢?
此外
我也很不爱我自己
那我要怎样去爱他呢?
哎哟!
为什么要搞到自己这样呢?
搞到自己这么伤心, 这么难过呢?
真的, 真的好想把他忘掉
也不想现在谈恋爱
可以吗?
我希望我能够做到
我现在,只想跟他做朋友,就好了
做朋友,是很不错的啊!
真的,真的不想要多说,也不想要多想
就好了。

4 comments on "不想要多说,也不想要多想~"

Hj Kwon on April 27, 2009 at 12:04 PM said...

eeeeeeeeeeeeeeehhhh....
who's that, who's that??
be clear on what you want, and tell him the truth, that's the best solution ever. don't worry too much!
my little ellin grew up loh....:)

Ellin on May 2, 2009 at 6:41 AM said...

oi~~~
what loh your little ellin!!!!!

bluek~~

so disgusting >.<

yuck! yuck! yuck!

kathleenkj on May 17, 2009 at 7:08 AM said...

ellin, siapa itu??
haha..do u hav a picture of him??? wanna c ler.. =)

Ellin on May 31, 2009 at 10:16 AM said...

Ellin-Kathleen:
haha~~ cannot cannot~~ Haha!! no lah!!! hes reli nothing wan.. just a fren~~ hope can only be frens with him~ =p

 

Potatogirl Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez