Wednesday, January 20, 2010

最近的我


最近的我呢? 好像已经很久没update我的blog了!! 呵呵~ 各位, 真的不好意思哦~ 答应你们以后一定要update至少一个星期一个post!! 至少一个哦!!!!!!!!!!!!!!!!!!! I really mean it this time!!!!!!!!!!! XD

最近的我呢? 终于考完Finals了! Yeah!!!! 终于有6个月大把的时间可以好好地看戏

了!! 呵呵~ XD

最近的我呢? 好像很敷衍地过我的生活,没什么乐趣...

最近的我呢? 好久没灵修了!怎么办啊?? @.@

最近的我呢? 好累.. 因为考试期间只睡了两三个小时,眼睛快要关了=.=

最近的我呢? 要开始搬家了,因为快要开始做工了!1.2.2010!! Omg... 希望不会那
惨咯!这个礼拜天就要被学校赶出来了,可是到现在都还没收拾任何东
西咯!咳~

最近的我呢? 好像胖了很多!呵呵~ 考试期间嘛!总要疏解下压力啊~ 而且以后又不
能吃学校的东西了!!! 总要珍惜以下,再吃多点咯~呵呵 XD

最近的我呢? 好像变了很多~ 觉得自己脾气越来越暴躁,也很喜欢抱怨.. 咳!该怎
办呢? 我不喜欢我现在的样子咯.. 怎么改变自己呢? 自己也很懊恼
哦~~ =.=


可是呢? 要感谢的是:


最近的我, 依然过得很好,没受伤,没变神经,很健康~ 呵呵!

最近的我, 3rd and PGs 的 Graduation不用做Service, 超开心的!! 呵呵~

最近的我, 要想想下接下来要怎么好好地安排时间,来充实自己的时间咯!
第一个要攻的是我的French了,至少还没回家乡之前,也要学会说
一两句流利的French咯!要不然的话,会真的paiseh勒~ XD

最近的我, 还有一直在祷告! 呵呵! 也找到了教会了!!! 感谢主~ ^^

嗯! 就是这样! That's my life~ ^^

问你们一个问题哦! 在我空闲时间还可以做什么来充实自己呢? ^^





4 comments on "最近的我"

JiAYinG on January 23, 2010 at 12:52 AM said...

很开心知道你一切都很好~~~爱你哦^^

Anonymous said...

Good day, sun shines!
There have were times of troubles when I didn't know about opportunities of getting high yields on investments. I was a dump and downright stupid person.
I have never thought that there weren't any need in big initial investment.
Nowadays, I feel good, I started to get real money.
It's all about how to select a proper companion who uses your funds in a right way - that is incorporate it in real deals, and shares the income with me.

You may ask, if there are such firms? I'm obliged to tell the truth, YES, there are. Please get to know about one of them:
http://theinvestblog.com [url=http://theinvestblog.com]Online Investment Blog[/url]

Hj Kwon on January 24, 2010 at 7:50 AM said...

oi, u forgot to thank me too for giving u an advice to skip graduation service! lol
glad dat u're still alive after da finals, gd luck in ur first internship! though i doubt u'll hav dat much of time to watch dramas....:) u'll be very tired during da first week, so take a good deep rest before u start working! :):) ganbateh!

Unknown on January 27, 2010 at 4:33 AM said...

Erm...read more books ,do exercise , eat vegetables and fruits ....bleh ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~i prefer 3 M

 

Potatogirl Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez